Tips: Hadiah kahwin? Jom beri hadiah yang bakal diguna, bukan hanya disimpan!

Ok, Saya nak buat entry hadiah kahwin. Ni based on pengalaman sendiri, family and friends. Apa yang kami akan pakai sampai bertahun-tahun dan apa yang hanya terbiar sepi dalam kotak sehingga kini. Lets!

Cadar!

Cadar! Serius hadiah paling banyak saya dapat adalah cadar. Ada saya bagi kat emak guna kat rumah di kampung & ada saya pakai sendiri. Boleh dapat cadar berkualiti dengan harga bawah RM50!
Contohnya cadar by Jean Perry ni.

Boleh dapatkan disini: shp.ee/52qnzhd

Duvet!

Dengan harga below RM100 dah boleh dapat duvet gebu macam kat hotel tu.

Boleh dapatkan disini: shp.ee/2p2vtnv

Sejadah Gebu!

Sejadah gebu tebal. Biasanya dalam hantaran dah bagi kan? Tak yah bagi dah? Eh, why not? Sejadah pun kena tukar2 juga. Tempat kita solat mesti kena bersih2 wangi juga. Jom bagi sejadah!

Boleh dapatkan disini: shp.ee/g39w62v

Reed Diffuser!

Reed diffuser ni nampak je macam apa lah lidi gaya colok ni. Jangan pandang enteng ye! Serius wangi. Letak kat bilik sampai ruang tamu boleh bau! Selain memberi bau yang wangi boleh jadi esthetic #decoration juga! Harga below RM50 dah boleh dapat!

Boleh dapatkan disini: shp.ee/pva595v

Set Sudu!

Set sudu!
Tahukah anda, setelah jadi mak ni. Antara item yang selalu lesap adalah sudu! tiber je tinggal garfu aje dalam cutlery container.

Boleh dapatkan disini: shp.ee/6k6nczv

Hadiah yang ikhlas, dan digunakan berpanjangan. Moga ada manfaat dan keberkatan darinya. InsyaAllah. 😊

-Love,
Selamat Pengantin Baru buat pasangan yang mendirikan rumah tangga, moga kekal bahagia dunia akhirat.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *