Musim tengkujuh datang lagi, jom beli mesin pengering baju!

Haa, musim tengkujuh ni salah satu masalah mak-mak semestinya basuh kain jemur tak kering-kering, lepas tu bau hapak. Yewwww

Nak beratur kat dobi layan diri memang tak kuasa lah. Bukan orang beratur, bakul yang beratur. dah tu bila tu nak siap keringkan baju? Musim-musim covid19 tak berapa nak reda ni lagi lah nak kena elak sesak-sesak ramai-ramai kan.

haa, bagi yang rasa malas nak ke kedai letrik, meh amak bantu korang pilih mesin pengering yang ada dijual kat shopee. Yang penting, rating terbaik, servis bagus, aftersales bagus, barang berfungsi dengan baik. Kalau beli baju tak kering elok, tak tercapai lah matlamat asal kita tadi kan?

Jom tengok, dah tengok klik link terus checkout. tak yah fikir lama sangat nanti habis orang beli. heheh

    1. Toshiba 7Kg Dryer Machine Clothes Dryer Baju
      Harga: RM933 (setakat saya tengok pada 4/12/2021)
      Keupayaan mengering: Baju betul-betul kering
      Qualiti: Beb, jenama toshiba kot. Jangan risau
      Kelebihan: Ada pengesan kain dah kering ke belum, if masih ada yang lembab dia terukan kerja nya. Nama canggih dia SenseDry.
      Warranty: 10 Tahun
      Teknologi: Vented Dryer
      Link: https://shp.ee/fbsxrx7
      dryer_machine
    2. Toshiba Sense Dry Tumble Dryer TD-H80SEM
      Harga: RM925 (setakat saya tengok pada 4/12/2021)
      Keupayaan mengering: Baju betul-betul kering
      Qualiti: Beb, jenama toshiba kot. Jangan risau
      Kelebihan: Ada SenseDry & antikedut.
      Warranty: 10 Tahun
      Teknologi: Vented Dryer
      Link: https://shp.ee/7zjqbr7
      dryer_machine_condensor
    3. Midea Condenser Cloth Dryer 8KG Mesin Pengering Pakaian (MD-C8800 | MDC8800)
      Harga: RM1,198.00 (setakat saya tengok pada 4/12/2021) ~ Dah murah ni kalau sebab teknology condensor tu biasanya harga dekat 2k atau 2k ke atas.
      Keupayaan mengering: Baju betul-betul kering
      Qualiti: Bagus
      Kelebihan: Ada Temperature Sensor & antikedut.
      Warranty: 2 Tahun
      Teknologi: Condenser Dryer
      Link: https://shp.ee/me6aeq7
      condenser dryer
    4. Samsung Heat Pump Dryer 9KG / 8KG DV90T6240LH/DV80TA220AE (Delivery Within Klang Valley Only)
      Harga: RM2,599.00 (setakat saya tengok pada 4/12/2021)
      Keupayaan mengering: Baju betul-betul kering
      Qualiti: Beb, Samsung tu. Bukan jenama adik-adik ye. hehhe
      Kelebihan: Ada Moiusture Sensor.
      Warranty: 11 Tahun
      Teknologi: Heat Pump Dryer
      Link: https://shp.ee/tpbrj57
      samsung_heatpump_dryer
    5. SAMSUNG 8KG Heat Pump Dryer Machine Mesin Dryer Mesin Pengering Baju DV80TA220AE/FQ DV90T6240LH/FQ
      Harga: RM2,498.00 (setakat saya tengok pada 4/12/2021)
      Keupayaan mengering: Baju betul-betul kering
      Qualiti: Beb, Samsung tu. Bukan jenama adik-adik ye. hehhe
      Kelebihan: Anti-Bakteria, Kering Eko, Kering Segera, Sensor Kelembapan, Anti-Kedutan
      Warranty: 11 Tahun
      Teknologi: Heat Pump Dryer
      Link: https://shp.ee/gi7mxd7
      samsung_heatpump_dryer

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *